Czym powinna się charakteryzować wysokiej jakości odzież reklamowa?

Odzież reklamowa ma zastosowanie w wielu branżach i sektorach. Noszą ją pracownicy firm gastronomicznych, dostawczy, logistycznych i wielu innych. Stosuje się ją również w celu ujednolicenia ubioru sprzedawców i ekspedientów, czyli wszystkich tych pracowników, którzy mają styczność z klientem i reprezentują wartości firmy nie tylko wykonywaniem swojej pracy, ale również podkreślają je jednolitym ubiorem. Na jakie cechy odzieży reklamowej zwrócić uwagę przy zakupie i w jakich sytuacjach można ją wykorzystać?

Odzież z logotypem może pojawiać się w formie kurtek, koszulek, lekkich t-shirtów czy spodni. Pracownicy noszący takie ubrania mogą być łatwo identyfikowani z firmą, w której zatrudnieni (to korzyść wizerunkowa), a także ułatwia to ich odnalezienie wśród innych pracowników konkretnego sklepu bądź wśród innych klientów (to korzyść dla konsumenta, który chce szybko dokonać zakupu). Cechy odzieży reklamowej muszą jednak odpowiadać na specyficzne warunki, w jakich będzie ona wykorzystywana, a także na wielokrotne pranie, rozciąganie i inne uszkodzenia mechaniczne. Skład oraz materiał z jakich wykonane są ubrania reklamowe są więc jednymi z tych czynników, na które warto zwrócić uwagę przy zakupie.

Cechy odzieży reklamowej, które warto wziąć pod uwagę przy zakupie

Odzież z logotypem, tak jak już zostało to wspomniane, musi odpowiadać pewnym specyficznym warunkom, w których będzie użytkowana. Chodzi tu przede wszystkim o częstotliwość jej eksploatacji, temperaturę, w której pracownicy wykonują swoje zadania, odporność na uszkodzenia itp. W jaki sposób, krok po kroku, wybrać właściwą opcję?

  • Na samym początku powinno się zwrócić uwagę na skład materiałowy oraz właściwości tkaniny. Cechy odzieży reklamowej – jej trwałość, odporność na zaciągnięcia oraz wielokrotne pranie – determinowane są bowiem przez wytrzymałość samego materiału. Czy koszulka jest wykonana z oddychającej bawełny? Czy spodnie o jednolitym wyglądzie będą dobrze chronić pracowników wykonujących swoje zadania – przykładowo – w obrębie chłodni, w niskiej temperaturze? Czy kurtka posiada właściwości przeciwdeszczowe? Odpowiedzi na te pytania zawarte są zarówno w opisie produktów, jak i w samym składzie materiałowym – przed zakupem warto więc dokładnie przestudiować podane informacje. Na te dane należy zwrócić uwagę w szczególności, gdy celem zakupu jest odzież reklamowa dla dzieci – skład i materiał powinien wówczas być dostosowany do ich delikatnej i wrażliwej skóry.
  • Oprócz zwrócenia uwagi na skład i materiał ubrań, warto zainteresować się ich dostępnością – czy wszystkie rozmiary można kupić „od ręki”? Jak wygląda sama rozmiarówka i czy jej rozpiętość pozwoli na dopasowanie ubrań dla wszystkich pracowników – bez wyjątku? Przed zakupem dobrze będzie sprawdzić asortyment sklepów internetowych – bo to właśnie w nich można łatwo porównać zarówno ceny, jak i składy czy poziom dostępności produktów (także pod względem kolorystycznym i możliwości personalizacji).
  • Kolejnym czynnikiem, który wpływa na zakup odzieży reklamowej, jest jej cena. Porównywaniu kosztów zakupu służy oczywiście przeglądanie i porównywanie cen w różnych sklepach internetowych. Dzięki takiej możliwości porównywanie staje się znacznie łatwiejsze i szybsze – choć warto pamiętać o tym, że nie zawsze niska cena idzie w parze z jakością (dlatego należy konfrontować koszt ubrań z ich składem i właściwościami).

Odzież reklamowa

Podsumowanie

Cechy odzieży reklamowej, na które warto zwrócić uwagę przed zakupem to przede wszystkim skład materiałowy (zwłaszcza, jeśli jest to odzież z logo dla dzieci – przeznaczona do noszenia po szkole, w klubie sportowym czy na zorganizowanym wyjeździe). Ponadto w trakcie wyboru należy zastanowić się, czy dane modele ubrań reklamowych w pełni odpowiadają naszym potrzebom: czy są odporne na zaciągnięcia i uszkodzenia mechaniczne?

Czy na pewno będą odpowiednio chronić pracowników przed trudnymi bądź zmiennymi warunkami atmosferycznymi? Wszystkie te informacje powinny być zawarte w specyfikacji kupowanej odzieży, dlatego trzeba z uwagą ją przestudiować.

Udostępnij lub zapisz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *